Ana Sayfa/Vergi ve Gümrük Uyuşmazlıkları
Vergi ve Gümrük Uyuşmazlıkları ksavukatlik 2018-07-04T10:42:15+00:00

Vergi ve Gümrük Uyuşmazlıkları

Vergi hukuku ve gümrük mevzuatı alanında uzmanlaşmış avukatlarımız ile vergi ve gümrük alanında ulusal ve uluslararası şirketlere vergi ve gümrük hukuku alanında genel danışmanlık hizmeti ile şirketler nezdinde gerçekleştirilen incelemelerin başından, bu uyuşmazlıkların çözümlenmesi ve sonuçlandırılmasına kadar müvekkillerimize geniş kapsamlı danışmanlık ve dava hizmetleri sunuyoruz.

Hizmetlerimiz

• Ulusal ve uluslararası şirketlere genel danışmanlık hizmeti verilmesi
  • Vergi/gümrük incelemeleri sırasında danışmanlık ve destek verilmesi
  • İnceleme sürecinin başından sonuna kadar sürecin yönetilmesi hususunda danışmanlık verilmesi
  • İnceleme süreç ve raporunun değerlendirilmesi
  • Rapora karşı Rapor Değerlendirme Komisyonu’na başvurulması
  • Rapor Değerlendirme Komisyonu kararı kapsamında nihai hale gelen inceleme raporuna karşı başvurulacak yasal yolların belirlenmesi
  • Çifte Vergilendirmeyi Önleme Anlaşmaları kapsamında uluslararası alanda “Karşılıklı Anlaşma Usulü”ne başvuru yapılması ve sürecin takip edilmesi
  • Tarhiyat Öncesi/ Tarhiyat Sonrası Uzlaşma konusunda her türlü hukuki danışmanlık ve destek verilmesi
  • Uzlaşmanın sağlanmaması ve dava yoluna başvurulması halinde vergi ve idare mahkemeleri, Danıştay, İstinaf ve Bölge İdare Mahkemeleri nezdinde tüm yargı sürecinin takibi ile Anayasa Mahkemesine bireysel başvuru sürecinin yönetilmesi
  • Gümrük incelemeleri sonucu düzenlenen ek tahakkuk ve cezalarla ilgili itiraz dilekçelerinin hazırlanması ve itiraz sürecinin takip edilmesi
  • Gümrük uyuşmazlıkları kapsamında tüm yargı sürecinin takip edilmesi.